środa, 19 grudnia 2012

Hej ;D Dzisiaj pierwszy raz odbyły się zajęcia taneczne w nowym zespole założonym przez panią Kasię ;] Było fajnie, ale te młodsze dziewczyny z 4 klasy mnie wkurzały. Zachowywały się jak jakieś małpy w buszu ;/ A jedna jak leżałyśmy to od razu zaczęła gadać, żebyśmy tańczyły . Wogóle  dzisiaj jakaś strasznie zmęczona jestem, boli mnie kostka jak chodzę i jak pomyślę, że jutro mam rano wstać o 6 rano i mam poprawę z chemii to załamka ;/   A najgorsze jeszcze jest to, że o tej poprawy będzie zależała moja ocena, a mam 3/ 4 :( Ale już się nauczyłam, teraz muszę się tylko modlić, żeby była łatwa poprawa, bo jak nie to koniec . Dzisiaj też miałam niezapowiedzianą kartkówkę z biologii , a mówił , że będzie pytał. Poszła mi nie za dobrze, bo tak się jakoś zaczęłam stresować, że nie napisałam dwóch rzeczy i napisałam coś źle ;/ A przed sksem miałam poprawę z matematyki. Ona poszła mi nawet dobrze, myślę, że będzie 4 chociaż nie wiem, bo nie mam jednego wyniku i nie napisałam jednego działania do zadania, bo nie zdążyłam a pani chciała iść już do domu na obiad ;/ A tak naprawdę to ta poprawa poszła mi tak dobrze, dzięki Karinie ;** Ona siedziała za mną i mi podpowiadała ;d A potem po poprawie poszłyśmy na próbę poloneza, bo czekałyśmy godzinę na zajęcia. A przed samymi zajęciami poszłyśmy do sklepu po bułkę i plasterek szynki, bo byłyśmy głodne i robiłyśmy sobie kanapki ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz