poniedziałek, 7 stycznia 2013

No to tak w sobotę po występach pojechaliśmy do Anki , ponieważ musieliśmy robić projekt na technikę :> Wymyśliliśmy domek z zapałek jak skończymy to wstawię zdj to zobaczycie :) Później zamawialiśmy bluzy z japan style z allegro przyszła pani.Kasia i mieliśmy problem bo nie wiedzieliśmy jak się zamawia XDD Ja i Karola spaliśmy u  Anki na noc oglądaliśmy film ' Uprowadzona 2 ' Ale się nam zacinał więc wyłączyliśmy . Mieliśmy iść spać ale ja nie dawałam dziewczyną spokoju i robiłam im zdjęcia i poszliśmy o 3 spać . Rano musieliśmy wstać bo szliśmy do kościoła później Anka sobie pojechała i nas zostawiła i wracaliśmy same później zadzwoniłam do mamy czy po nas przyjedzie powiedziała , że nie a tata pojechał po nas ale ja nic o tym n nie wiedziałam dzwonił do mnie ale ja nie odbierałam , ponieważ miałam wyciszony telefon i wchodzę do domu i dzwoni tata odbieram a on się pyta gdzie jestem a ja w domu a on mówi , ze pojechał po mnie .









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz